OC maraton..

Ja det är just vad jag håller på med nu.. Så kul att kolla från avsnitt 1, dom är så små och ser så annorlunda ut allhopa.. hehe.. Summer var ju nästan liten rund i början också märker jag, inte lika smal som nu på slutet.. Vad dom verkligen förändrades under årens gång =) Serie nörd.. ja det är jag..
Har ätit lite popcorn och marknads chips också.. onyttigt men gott =)
Har bestämt med mig själv nu att såhär får jag äta och hålla på fram tills efter midsommar, sen blir det andra bullar :) (med lite undantag för vecka 29 hehe, men då går man så mycket ändå så)... Det ska bli sallad, mycket frukt och träning.. promenader framförallt nu på sommaren.. Jag ska verkligen göra ett seriöst försök nu igen och försöka att inte ge upp och lägga av.. Får se hur det går, men jag känner att jag har bestämt mig nu, måste bli nån ändring nu på det här...
Beach 2010 då kanske, haha :P

Nej nu ska jag fortsätta titta här.. nått avsnitt till i alla fall innan sängen =)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0