Midsommarhelgen över...

Då var midsommarhelgen  över och tyvärr slutade den i en stor tragedi för många i Hedesunda... jag vill börja med att skänka en tanke åt alla anhöriga, familjer, vänner m.m. som idag är i en stor sorg :( jag får ont i magen av att tänka på det.. det är så fruktansvärt tragiskt det som har hänt...


Midsommarhelgen i bilder kommer komma.. tror jag fick ihop några bra bilder i alla fall =) Har inte hunnit fått in dom på datorn än..
Har legat i boulogern och pluggat och solat idag, men helt plötsligt blev det jättekallt så jag gick hem.. Väntar på att T ska komma hit nu, tror vi skulle åka och handla lite..

Kanske hörs senare..
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0