Midsommarafton i bilder...

                              

Vaknade upp av regnet som föll ner, men stången ska kläs som varje år så några tappra själar (inklusive jag själv) gick ut och klädde den.. Kolla vad fin den blev =)


                                  

Efter stång klädning och sill lunch blev det fika med mumsig jordgubbstårta och mjukkaka =)



Tipspromenaden blev flyttad in.. Och jag måste bara säga att jag kom faktiskt INTE sist... Var t.o.m en av dom som fick pris! :) stolt.. 5 rätt av 12.. de ni :P


                                                                   



Full koncentration på maten här =)

                                                   

Malin var på g =)                Caroline var där =)                  Tommy i fin form =)                       Och till sist jag själv =)


Det var några bilder från midsommar... hittade på några enstaka bilder från mammas 50års fest också...

                                                      

Tre hela bilder därifrån, resten av bilderna var inte något att visa direkt...

Sådär gott folk, då har jag bjudit på några bilder också =)



uppd.
såg att bilderna och texten inte direkt gick ihop... men jag orkar inte ändra.. men ni förstår nog ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0