Måndag

Då var det ny vecka igen då.. Går bara måndag, tisdag och onsdag den här veckan.. Sen är det sommarlov =)
Grått och trist ute idag också, men faktiskt så regnar det inte.. peppar peppar.. Får väl se hur länge det går!
Ska alldeles snart börja gå mot Högskolan, börjar 9:15 idag och slutar 14.. så rätt skön dag..
Sen blir det ner på stan en sväng och gå på systemet.. kommit fram till att jag måste göra det idag för imorn hinner jag inte och på onsdag direkt efter skolan åker jag ut till Hedesunda och blir kvar där tills efter midsommar.. Så idag är enda dagen..
Ikväll blir det mera OC tror jag :) men ska hinna med och plugga också.. har bestämt för mig själv att hemtentan ska bli klar den här veckan! Då har jag bara PM:et kvar att göra i sommar och det börjar jag få lite koll på också vad jag ska skriva om.. Har fått tag på en person som var villig att ställa upp på en intervju också, helt perfekt! =) så det ordnar sig nog de arbetet också..

Nej nu ska jag äta upp frukosten och klä på mig och börja gå.. Hörs senare..

Ha en bra dag allihopa! =) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0