Lördag

Har precis vaknat... Regnet fortsätter ösa ner... suck.. Vad är detta!? Tycker synd om studenterna som fick åka flak hela kvällen i spöregn, får hoppas dom hade lika kul ändå.. Verkade som så i alla fall =)
Som vanligt blev man jätte avundsjuk och ville ta studenten igen, helt klart en av dom bästa dagarna i mitt liv.. Ni som har erat kvar, NJUT!

Gårdagskvällen var riktigt trevlig.. Började med en sallads buffé som var riktigt god och sen blev det att göra sig klar och börja festa.. Dök upp lite mer folk senare också...
Vid 12 gick vi ner på stan och skulle kolla om det skulle gå och gå in på nån krog.. Men eftersom vi kom exakt samtidigt som alla studenter och att en av oss inte hade nått legg så kände vi att det nog inte skulle gå.. Så vi gick hem igen i regnet.. jag och syster.. Åt sallad och fralla och gick och sov =)
Vaknade upp nu med en lätt huvudvärk, men annars känns det bra =) Ska ta en dusch nu och packa ihop lite saker.. Blir till att åka ut till Hedesunda idag och vara där tills imorn...
Skulle på Gysinge marknad idag, men undrar om dom där hemma vill åka ävan fast vädret ser ut såhär? Kanske inte regnar där borta.. och sen är det ju några timmar kvar så kanske hinner sluta.. Det skulle faktiskt inte vara nå regn idag!!!

Bilder kommer sen när jag fått tag på några :P Så säger jag alltid... men det är sant =) så länge det inte finns nå bilder så har jag inte fått tag på några.. Och min egna kamera är ju som den är så därför tar jag inga egna =)

Nu blir det duschen! Hörs senare!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0