Lägenheten...

Ja då har man kommit hit då och hunnit sovit en natt också =) Gick bra, inga spöken eller andra saker.. hehe..
Igår när vi kom hit var första tanken "kommer jag nånsin få ordning här"... allt var ett enda kaos och mer kaos blev det sen när alla saker vi ställt upp på vinden så länge kom ner hit.. Så jag bor helt klart i kartonger, blir helt matt när man ser allt.. Men det här ska jag få ordning på =) har faktiskt gjort rätt mycket än så länge, men ändå känns det inte som det försvinner nått... ska nog gå upp på vinden med alla kartonger och grejer som faktiskt är tomma, kanske känns lite mindre då..

Syster sov här igår kväll.. Vi gjorde tacos och drack vin senare på kvällen, mysigt var det =) Och Caroline fick även göra ett utlåtande... hehe.. endast postitiva ord.. hehe...
Hon kommer hit snart igen och ska sova här inatt också.. Hon är så snäll som hjälper mig att packa upp och komma i ordning.. Vi ska flytta lite saker och sådär nu när hon kommer..
Men solen skiner ute och det ser varmt ute, kanske ta en promenad till boulogern (stavning?) först och sitta lite i solen och bara ta det lugnt.. Tror det blir så faktiskt..
Ska fortsätta packa upp lite nu innan hon dyker upp här....
Det kommer bilder så fort jag har fått i ordning här... Jag LOVAR! :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0