Kom igen nu då Posten!!

Sitter och väntar på att posten ska komma.. det är avgörande för om jag kan åka med T ut till Hedesunda imorn eller om jag måste åka buss :P måste invänta ett brev som är väldigt viktigt att jag får.. Igår kom posten kvart i 12...
Men just när man ska göra annat idag är väntan så seg...

Det fina vädret bara fortsätter och fortsätter, helt underbart! =) tycker dock synd om caroline som måste jobba i den här värmen, det är inge kul.. Men bara hoppas att detta fina väder bara fortsätter och fortsätter nu och pågår hela sommaren :) (kanske lite för positiv där,men man kan ju försöka)..
Det skulle i alla fall bli ännu varmare i helgen är det sagt, så bara hoppas att det håller sig så också då..
Igår var jag och T och spela minigolf.. Skulle först gå till boulogern och spela, men ändrade oss i sista minuten och gick till Stenebergsparken istället...

                                                                              

Det gick väldigt bra för mig... men tyvärr gjorde jag bort på mig näst sista banan så T kom ikapp och vann med bara 2 poängs skillnad! såå irriterande.. hehe...
Efter minigolf la vi oss i solen och stekte i några timmar (eller jag stekte, T löste korsord, hehe)..
På vägen hem köpte vi jordgubbar som vi sen gick hem och mums i oss... På kvällen blev det film, The Lazarus project (stavning?)... riktigt bra var den i alla fall =)

Nu väntar jag som sagt på posten och sen när den har kommit så ska jag ner på stan och lämna tillbaka lite böcker på biblioteket och förnya mitt busskort som snart går ut... Får se om jag går en sväng på stan sen också.. vill ha en ny bikini! måste hitta en sån innan v29 i alla fall.. och jag har ju både presentkort på H.M och Åhlens så vore ju great om jag hittade nån bikini på nån av dom.. Kanske tar en snabbis in och tittar..
Sen blir det nog att steka lite i solen igen nånstans, vet inte vart.. T ville spela minigolf idag också, men på Fjärran (?).. visste inte ens att dom hade banor där.. Så får se då hur det blir =) Nånting hittar vi nog på..
Sen imorn blir det Hedesunda då som sagt, får se hur länge jag stannar där.. beror helt på vädret... Är trött på att vara i stan nu när det är sånt fint väder.. Fin väder och stadsmiljö hör inte ihop!! På sommaren ska man vara ute på landet, så är det bara... Det är inte riktigt samma sak att ligga i nån park och sola här i stan som det är att ligga hemma på våran egna strand eller på bryggan och sola.. det är liksom nånting annat det =) bara att det att kunna ta sig ett dopp när svetten börjar rinna alldeles för mycket.. det går liksom inte i en park.. hehe =) Nej Hedesunda imorn! =)

Nu blev det långt här.. och posten har fortfarande inte kommit.. suck... Den har 5 minuter på sig!!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0