Godmorgon...

Jag imponeras varje gång av mina fantasifulla rubriker.. hehe... men dom kanske ser ut som dom gör bara för att jag inte har nån fantasi, så måste det vara =)

Vad händer idag då? hmmm.. plocka upp alla kläder som fortfarande ligger kvar i påsar och lådor, sätta upp spegeln i hallen och skulle vilja få upp lampan i hallen också, men det vet jag inte om jag klarar av själv...? men man ska inte underskatta sig själv ? =) Andra saker som ska upp på väggarna väntar jag med tills jag fått sängen, som jag förhoppningsvis får på lördag...
Har en hel lista med saker som jag vill ha! Så snälla pengar, kan ni komma nu? Kan man börja köpa några saker i alla fall..
Annars idag blir det nog bara lugnt... Det spöregnar ute, så har väl inte sån lust med nå annat heller...
Vet inte om jag åker ut till Hedesunda idag eller imorn bitti? hmm.. ska klippa mig hos Marie 11:20.. och då måste jag i så fall åka med 10 bussen imorn bitti... eller åka ut dit idag.. Har inte fått nå svar på än när T ska åka... åker han i den tiden kan jag åka med han.. Ja de visar sig =)
Sen på kvällen ska jag till Sandra på hennes examen firande, ska bli roligt! =) Ska bli kul o få träffa hennes nya loverboy, få se vad det är för nått.. hehe =) men verkar vara en bra sak.. vad man har hört =)

Nej lite frukost nu då kanske! Hörs senare!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0