Gårdagen...

Gårdagskvällen var jättebra=) Examenfirande hos min Sandra.. det känns skönt att man har nån man kan ringa nu när man har olika krämpor.. bara slå en pling och få en diagnos, hehe =) Bjöds på god mat och god dryck.. Tack för igår, det var jätte trevligt =) Blir avundsjuk..... men om 2,5 år så! Då är det min tur! :) Fast färdig förskollärare då..
Jag fick också en sen födelsedagspresent av henne, glad jag blev för de =) Var ett jättefint halsband med tillhörande örhängen.. Tack så jätte mycket gumman! :) ( vet att du läser så ;) )

Och Therese! (vet nu att du läser oxå, hehe) skicka en liten kommentar här och skriv msn adress... måste ju ha dig där förstår du väl :)

Idag ska jag köpa säng, äntligen!=) Ska bli skönt att få en helt ny säng och stor.. har jag aldrig haft...
Det dumma är att jag glömde alla mina presentkort som jag ska betala sängen med hemma.. så blir lite omväg.. först Gävle och sen Ikea.. Hoppas det är okej för chauffören..

Nej nu ska jag gå ner och duscha och göra mig klar... Knäppte inga kort igår, men vet att Therese gjorde de så jag tänkte sno några av henne ;) och så fort jag har snott dom så kommer dom upp här så bjuder jag på nått..
Jag måste bli bättre på att lägga in bilder här, jag vet! ska göra ett allvarligt försök och försöka styra upp det!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hallå!!!



Man känner sig ju lite utpekad när du skriver så;) Min msn är iaf: [email protected]

2009-06-06 @ 16:29:09
Postat av: Anonym

Åh sötis, bra att dom passade, TACK själv!

2009-06-11 @ 23:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0