Fredag

Då var det helg igen då.. Tycker tiden ska ta och sakta in lite nu, dagarna bara flyger iväg.. Hur fort kommer inte den här sommaren gå annars?? Är snart inne i juli redan...
men men.. bara njuta av varje dag som går.. och speciellt nu när det är underbart väder ute =)

Idag kommer papperet som jag väntat på.. Så ska ta och lägga på det på brevlådan snart och sen ta 12 bussen ut till Hedesunda =) Ska bli så härligt att få lägga sig och steka när man kommer dit.. Kanske ta sig ett dopp också? det visar sig :P
Undra om utsikten är där? hehe.. skulle ju vara roligt nu när det är så fint väder.. åka vattenscooter igen skulle inte heller vara fel :P
Undra om jag får med mig nån till Ockelbo då i helgen också.. skulle vilja åka dit och kika jag.. Får kolla med dom där hemma när jag kommer dit..
Kan inte klockan gå lite fortare så bussen kommer snart.. Nu vill jag ut och sola!! :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0