Då var det lov då =)

Kan inte säga nå annat än att det känns rätt skönt att nu får vara ledig i 2 månader =) har i och för sig en hemtenta och ett PM att göra.. men det har jag hela sommaren på mig att göra så orkar inte stressa.. Bara med tentan litegrann så jag slipper köpa nån mer bok.. Men det känns inte så farligt =)
Sol fick jag också på min sommarlovs dag =) Och när jag kom hem hade jag fått brev att H.M paketet ÄNTLIGEN hade kommit också så nu känns allt bra =) Ska gå och hämta ut det efter kl 17...
Kl 16 ska jag tvätta lite.. bara det allra nödvändigaste och nån sak som ska med ut till Hedesunda under midsommar.. Åker till Hedesunda redan nu ikväll.. Prov tagningen ändrades till kl 11 istället för 15 imorn.. så då kan jag lika gärna åka ut ikväll, slipper man gå upp imorn bitti och åka ut...
Blir ju inge OC idag då.. eller jo, kanske hinner nått innan jag åker ut i och för sig ;)

Ska dammsuga och städa lite här nu innan tvätt tiden börjar så jag bara kan äta och åka sen.. Jag är en sån som vill ha rent och fint hemma innan jag åker iväg nånstans så det är skinanade rent när jag kommer hem, hehe.. men är mycket roligare att komma hem då tycker jag..
Så dammsugaren nästa!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0