Då var det fina vädret ett minne blott!=(

I flera dagar nu har man vaknat med strålande sol och klarblå himmel, värme så man har kunnat sitta ute på altanen och ätit frukost... Nu... vaknar man av att regnet slår mot rutan och det är helt grått ute och endast 10 grader.. suck.. Förstår inte hur det kan vända så fort.. Sommar kom nu tack!!
Tycker synd om dom som tar studenten eller min Sandra som tar examen på fredag, ser inte så ljust ut med vädret :( så tråkigt.. en sån dag vill man ju ha toppen väder.. men men, som jag och syster sa igår.. varför klagar man på vädret egentligen som man inte kan göra nånting åt? Det är som det är bara..
Men ändå klagar jag hela tiden, hehe :)

Sitter och äter lite lunch nu och väntar på att mamma ska komma hem.. För när hon kommer hem ska vi åka in till staden och jag ska handla lite mat och så ska vi åka till owe jansson och köpa nya gardiner till mig, roligt :) Sen blir det in till lägenheten och börja städa efter tapetseringen, sätta upp gardrinerna och börja packa upp alla tusen kartonger..
Blir första natten där ikväll =) men har bokat syster som natt gäst... Måste ju ha nån där första natten, så man vet att det inte spökar eller nått där :P Och skulle det spöka så är caroline ett bra val av nattgäst.. hmmmm.. hehe :P
Jag vet, jag är inte frisk... men såna där tankar har jag fakiskit.. jag står för det i alla fall!! :)
Måste komma ihåg att åka förbi Högskolan också och lämna in portföljen.. Sen har jag riktigt sommarlov fram till den 8 juni då sommarkursen börjar, men jag anser mig nog ha sommarlov ändå även fast jag går en sommarkurs.. kommer ju inte satsa högt där direkt :P

Nej måste diska undan här nu och packa ihop mina saker innan mor kommer...
Usch blev äckligt mätt känner jag.. bläää... :( hörs senare :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, jag skiter i om de regnar på fredag för nu är mina 180 HP registrerade och jag är SJUKSKÖTERSKA :D: D: :D :D //Sandra

2009-06-02 @ 17:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0