Arg!!!

Jag blir så j*vla arg på allt vad lärare och saker heter!! Hur kan dom skicka ut rapporten dagen före inlämningsdatum av portföljen och säga att vi måste ändra den en gång till för att få ett godkänt på den!? Kan dom inte ha skickat ut den lite tidigare så man hade haft en chans då att hinna ändra!! Jag har redan lämnat in den där förbannade portföljen med våran först ändrade rapport i! Vi, studenter, ska då ALLTID följa tiderna och lämna in saker och ting i tid, men lärarna dom kan sega hur länge som helst med sitt så att dom sätter oss studenter i panik i sista sekunden!!! Speciellt lärare, som inte ens är lärare, som har varit studenter själv för inte så länge sedan... Då borde man väl vara bättre själv!!!
Jag har noll lust att orka fixa om den här igen! Och jag förstår inte ens vad det är vi ska ändra!! Gaaaahhhhhh vad arg jag är!!!
Men men... hur arg och hur mycket skit jag än kastar på dom nu så måste det ju göras för att det ska bli godkänt... men vadå, kommer inte portföljen heller bli godkänd nu!? J*vla skola alltså... SUCK!!! men det är bara att se glad ut och ändra det.. Men jag orkar inte lägga energi på att bestämma en dag nu, det gjorde jag förra gången anser jag.. Så bestäm en dag nån annan och jag kommer.. nu är jag less!!

Sådär nu fick jag ut lite aggresioner! hehe =) Nu skiter jag i det där... Om en kvart går bussen till Hedesunda..
Ska först klippa mig hos Marie och sedan ikväll blir det examen firande! =) Ska bli roligt! =) synd på vädret bara...
Kom på nu att jag måste ta ut pengar också.. kanske dags att klä på mig då och gå ner..
Hörs senare!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0