Staden igen...

Då var man hemma i stan igen då, känns lite märkligt efter ha varit så länge i Hedesunda... Jag märker att sånt här med att bo i lägenheten under sommaren är inte min grej riktigt.. Man ska vara på landet då=)
Vintertid passar lägenhet i stan perfekt, men sommartid njeeee... :) Det är så fruktansvärt varmt och kvavt här inne att man svettas hela tiden, går bara att öppna två små fönster... Ska jag öppna de större måste jag ta ner allt som står på fönsterbrädan..
Så det har varit omöjligt att sova i natt nästan, har vaknat en gång i timmen och haft panik för att jag inte vetat hur jag ska ligga för att få det lite svalt.. suck.. T gick upp kvart över 8 och åkte halv 9.. Jag var så grymt trött då att jag la mig i sängen igen och med hela sängen för sig själv blev det lite svalare och jag slockna och vakna 11.. Det var lite skönt i alla fall =)
Vaknade att det regnade ute.. det gör inte så mycket för mig faktiskt, kanske det blir lite svalare här inne plus att jag måste verkligen försöka plugga idag.. Jag vet själv att om jag skulle vara klar med nån av sakerna innan vi åker till Idre så kan jag koppla av mer där och inte tänka på det.. Så ska försöka idag, det är så grymt jävla tråkigt och motivationen finns inte alls, men det är bara att ha fruktansvärt tråkigt idag och göra det.. Det måste ju göras..

Blir här i stan tills torsdag.. sen blir det hedesunda igen och vaxa benen och sen blir jag kvar där tills vi åker till Idre på söndag.. Ska bli skönt att få komma bort lite faktiskt..
Så blir ju inte här i stan sådär jätte länge precis =)

Jag har bara legat och stekt nu en veckas tid så nu får du faktiskt vara duktig Josefine!!!

Visar lite bilder från veckan som varit...



                                  

                                   



Kram! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0