Slapp dag...

Det har det verkligen varit idag... har inte gjort nånting vettigt.. förutom att läst ut boken som jag skulle göra till tentan, annars har jag bara legat och stekt och gjort ingenting alls.. varit rätt skönt faktiskt =)
Sen nu på kvällen har vi suttit ute på altan och spelat kort... så dagen har inte direkt varit händelserik, men såna dagar fungerar dom också =) Är skönt att bara sitta och sola och prata med alla där nere och sådär..
Beställde ett par shorts och en bikini från Haléns idag också.. Tog på snabb leverans så jag får det före idre.. Så det skulle komma i början på nästa vecka.. Hoppas jag kan ha det.. Är lite tveksam på bikini trosorna eftersom man inte kunde beställa olika stolor på bhn som på trosorna, utan var tvungen att ta samma.. Men men det visar sig =)

Har inge mer vettigt att tillägga nu..

Kram! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0