Paus från sol...

Solen försvann nu här på eftermiddagen och det började mullra, närmare och närmare.. men tror faktiskt inte att det blir nån riktigt åska.. började regna litegrann bara.. Men molnen ligger fortfarande kvar, får se vilket håll det går..
Nu är det ju såhär att jag har en hemtenta och ett arbete att göra och när vädret blev såhär så finns det ju ett läge att göra det.. men finns lusten där?.... nej absolut inte.. förstår inte hur jag ska kunna bli klar med mina saker, känns omöjligt bara för att jag har noll lust.. Halva hemtentan är klar, men det är dom krångligaste frågorna kvar att göra.. Arbetet vet jag hur jag ska göra och där är intervjuen och inledningen klar så sätter jag mig bara och gör det så blir jag ju klar...
Så kanske ska göra det... suck.. men men.. skulle ju vara skönt att vara klar före v29.. men ska jag vara ärlig emot mig själv så tror jag inte att jag kommer vara det faktiskt, men jag orkar inte bry mig.. tar dagen som den kommer och sakerna ska inte vara inne förrän 31 augusti.. Arbetet ska redovisas 12-13 aug så bara jag har nått att redovisa då så är det ju lugnt..

Antingen ska jag sätta mig och vara duktig ett tag nu eller så är jag det inte och sätter mig och bara gör det jag vill och tar det lugnt =) får se..
Fick en uppgift nu... hämta syskonen :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0