Ön...

Ja, ikväll blir det ön :) sista tisdagen nu och jag har ju inte varit på det andra så en måste man ju gå på.. hehe..
Blir grillning och lite förfest hemma på ön först, kommer säkert bli trevligt =) Får bara hoppas att vädergudarna är med oss ikväll, just nu ser det inte så ljust ut.. men kollar man prognos ska det bli fint till kvällen.. Så får hoppas på de =) Annars får vi göra det bästa av situationen...
Synd bara att det var så många som inte kunde komma :( men men.. så är det när det är en tisdag och många såklart jobbar dagen efter.. men några blir vi ju i alla fall =) har ju syster med mig.. hehe... MEN vi ska inte göra en favorit i repris.. haha..
Tar med kameran så jag kan bjuda på lite bilder sen...

Snart kommer mor och far och hämtar mig.. Skönt så man slipper åka buss.. Så ska väl börja göra mig klar nu och äta frukost kanske..

Jag är taggad!! Ska ha så kul ikväll!! :) hoppas ni andra också är taggad, hehe :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: jennie

Blir det party till helgen?;D

2009-07-30 @ 11:50:17
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0