Måndag

Ny vecka igen då.. här går det undan...
Jag märker att jag är lite sämre på att uppdatera när jag är hemma hos mig... men det finns lite mer att göra här plus att jag inte är ensam och då kan man inte sitta vid datorn hela tiden.. blir film o så.. Så får bli nått då och då =)
Har inte så mycket vettigt att skriva hella faktiskt, händer inte så mycket...
Nästan klar med hemtentan i alla fall, är bara en fråga som jag inte vet hur jag ska skriva på.. ska nog försöka skicka o få lite hjälp =) Ska försöka börja med PMet idag litegrann, skriva rent det jag har och börja skissa fram på det andra...

Vädret har tagit sig en stor omvändning.. efter åskvädret sjönk temperaturen rejält, tråkigt men sant.. bara hoppas värmen vill komma tillbaka en sväng till.. V29 kanske? Tyvärr ser det inte sådär jätte ljust ut med vädret där, men bättre att kolla dag för dag på tvn egentligen.. tror inte riktigt man kan spå fram väder en hel vecka-nästan två i förväg..

Nu ska jag äta lite frukost och sen börja plugga och vara duktig..

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0