Idre =)

Tidig morgon... trött.. ja... Vaknade klockan 4 av en enorm magvärk, men som tur var släppte den rätt fort.. men sen har jag inte kunnat somna om.. vet inte om jag sovit nånting sen klockan 4.. så nu när jag kolla upp och såg att klockan var 6 och jag hade alarm på kvart över 6 så gav jag upp.. Förhoppningvis kan man slumra lite i bilen..

Idag är det söndag då och idag åker jag till Idre =) Kommer hem nästa onsdag (alltså den 22:a).. så blir borta en och en halv vecka ungefär.. Åker med mamma, pappa, Caroline, Jens, Jonas och Malin... Femte hjulet? :P haha.. nejdå skoja bara.. Ska bli roligt och skönt att komma bort ett tag =) Få byta miljö och miljön där uppe är ingen man klagar på direkt, riktigt fint är det med fjäll utsikt och sådär, helt ärligt alltså =) det är nånting speciellt med de, nått lugn på nå vis..
Hoppas vädret blir någorlunda.. såg att det skulle kunna bli jätte fint imorn så då blir det nog till att ligga vid poolen och steka =) Sen blir det lite minigolf, bowling, långa promenader i spåren, fjällvandring (kan vara fint ska ni veta=) ), en tur till Norge, tur till Särna på marknad... lite allt möjligt, bara ta det lugnt och göra det som faller en in, helt underbart! =) för det manliga deltagarna blir det mycket fiske också.. Men det har jag varit med på förr och nej tack.. att gå med ett spö mitt ute i skogen efter nån bäck, fastna i träden med spöet, snubbla på stenar och stubbar.. nej inget för mig..
Så då vet ni lite vad jag kommer ha för mig där uppe =) Och ja, Idre fjäll är en vinterort med skidbackar och grejer.. MEN.. det finns även väldigt mycket att göra där på sommaren och det är alltid fullt med folk där.. för er som undrar =)

Nu ska jag gå ner och duscha och äta frukost och sen är det avfärd! =) Kommer vara en blogg paus här nu ett tag då... men jag skriver igen när jag kommit hem och berättar hur vi haft det och visar självklart massa bilder =)
Ha en jättebra en och en halv vecka allihopa! Så hörs vi igen sen! =)

Kram!


      

Det är här jag kommer befinna mig ett tag nu =) Hitta inga bra bilder, men liten titt i alla fall för er =)                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0