Hemma...

Ja då var man hemma igen då, måste erkänna att det känns skönt.. blev lite långt där i slutet.. Sakna T ju! :)
Men vi har haft det bra där uppe.. vädret har väl varit okej, men gradantalet betydligt längre än här.. Man känner så stor skillnad efter ha varit där länge och så kommer man hem hit..
Har gjort lite olika grejer, men det jag känner mig mest nöjd med är att jag gått ungefär 5 mil under veckan och simmat 2,5km :) Och jag har bestämt mig att fortsätta på den banan även här hemma nu...
Kan berätta lite mer sen om detta, när jag fått in bilderna på datorn och sådär.. inge roligt och berätta utan bilder =)
Kom hem igår i alla fall till ett fint väder och en väntande T =) Myste lite innan vi åkte och handla lite och köpte pizza =) Skulle ha gått på sommarkväll, men hela söder var fullt med bilder så det fanns inte en enda parkering på hela söder förrän kl10 när det sluta.. har aldrig varit med om maken :P Så fick nöja mig med att lyssna genom fönstret, hehe =) hör ju lika bra här.. Skulle ha kollat på film och myst med massa gott, men T fick jobb och lärde gå och sova.. Så blir film och massa gott ikväll i stället =)
Ska tvätta mitt berg med tvätt idag, skönt att det fanns en tid på en gång så man blir av med det.. Passar bra idag oxå när vädret inte är det bästa..

Så då var min resa över... men har fortfarande saker att se fram emot =) och det känns bra..

nu ska jag äta frukost... men jag återkommer när jag kan visa bilder, om det blir idag eller inte vet jag inte.. det visar sig =)
men nu vet ni att jag lever i alla fall =)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0