Fredag

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag, jag vet... men har inte tänkt på det heller.. tar väl inte allt seriöst på den här bloggen, men lite då och då uppdaterar jag =)
Var på Ön i tisdags och jag kanske har nån bild att visa därifrån... visar dom senare..
Det var väldigt mycket folk... hade trevligt... men egentligen är det ju inte sådär jättekul direkt.. men det funkar och det är ju ändå ön, hehe :) Träffade tyvärr inge roligt folk, som man jämt brukar göra.. men var så grymt med folk så kanske därför..

Annars sen dess har jag inte gjort nå speciellt.. var och spela minigolf igår (jag vann!) och var hem till broder och fika lite, trevligt =)
Jag väntar bara på att få åka till Stockholm nu! :) shoppa loss, skansen, allsång, aquarium (stavning?) och bara ha allmänt trevligt=) Ska bli så roligt! Åker tidigt på måndag morgon (halv 5, puh..), men gratis resa dit är inte fel så ska inte klaga och kommer hem på onsdag kväll.. tror tåget skulle komma 8 till Gävle..
Är nyfiken på hur lägenheten ser ut också.. hehe.. jag är sjuk :P
Så den här helgen blir bara lugn, spara dom pengar man har till stockholm... Åker till Hedesunda på söndag, men funderar på om jag kanske redan ska åka på lördag? ser ut att bli fint väder så... och T är ju och hämtar lill T nu så dom är uppe i stugan... Så blir nog troligtvis på lördag, få se =)
Så min fredag kväll blir att tvätta (okej bara till 7).. men sen blir det kanske nån film och sådär...

Ska äta frukost nu och sen gå till affären... T och lill T kommer hit innan dom åker upp till stugan och fikar, ska bli roligt att träffa lill T.. har inte sett henne på 3 veckor nu! ska ge henne barcelona t-shirten oxå, hehe :)

Hörs senare! kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0