Filmkväll med mig själv =)

Det är just vad jag har just nu... och har precis kollat klart på A cinderella story :)



När man för en gångs skull får välja film helt själv är¨detta nått som passar mig i smaken =) väldigt lättsam film och romtantisk så man får en tår i ögat och självklart lever sig in i filmen och önskar att det där skulle hända en själv, men konstigt nog gör det aldrig de.. hehe :) Sedan vaknar man helt plötsligt upp och kommer på att det är bara på film och besvikenheten kommer över än.. hehe..
Sen vill jag inte påstå att killen i den här filmen är speciellt ful heller ;) bara en sån sak skulle man ju vilja hände en själv!!
Hehe.. okej ner på jorden igen... :P

Funderar på att starta igång en till film nu, vet inte vilken bara.. har 3 att välja mellan... får se vad det blir =)
Jag har det bra i alla fall här i min ensamhet, även fast jag var såå grymt festsugen ett tag att jag höll på att förstöra mina planer med filmkväll.. MEN.. här är jag i alla fall, stod emot trycket =) kommer nog kännas skönt imorn bitti.. hehe..
Nej, en till film var det jag...

Hoppas ni har en bra kväll allihopa, ute och skakar era lurviga eller hemma i soffan :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0