Bilder..

Håller just nu på och tvättar, roligt nöje på en fredag :P men är kläder som jag ska ha med till stockholm på måndag och eftersom jag ändå ska spara in pengar så kan man lika gärna tvätta nu =) men är snart klar, har tvättid till 7..
Sen ska jag laga lax med cous cous och spenat och röd kaviar sås, såå gott ska det bli :) Efter det blir nog en film eller två med lite naturgodis =)

Tänkte bjuda på lite bilder från i tisdags oxå... Vi satt som sagt först nere vid vattnet hemma i Hedesunda och grilla.. kunde inte direkt klaga på vädret, helt perfekt blev det efter ett flertal regn skurar =)
men som sagt.. visar bilder istället för att skriva =)

    

   

Som sagt, vädret var inte att klaga på =) Se också vilken lyx grillning vi hade, hehe =)


                                      Så fin bild tycker jag :)



     




 

Senare bar det av ner till ön och dansa loss till Svenne Rubins, Date och Arvingarna :)

   




Ja det var dom jag hade just nu, som gick att visa :P vet inte om syster har nå flera.. tror det.. så kanske lägger upp flera sen nån dag =)

Nu: tvättstugan!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0