Bilder idre...

Tänkte bjuda på lite bilder då från Idre... inte för att det är några speciella bilder, men det är lite av det jag gjort i alla fall =)

Började på måndagen med att spela lite minigolf, som gick rätt bra.. Kom på delad första plats.. hehe =)

    

På onsdagen åkte vi till Röros i Norge... Gick lite på "stan" där och handlade lite norsk choklad (smakar inte som i Sverige!) och öl =) Var även in på vinmonopolet, men såg rätt snabbt att det var alldeles för dyrt.. Vi har lyx i Sverige kan man säga!

       

Det är nått speciellt med den här backen, vad är det? Om man var ett fan av Pippi Långstrump när man var liten så kanske man vet de :P



(Rätt svar: Det var här Pippi rullade ner den stora snöbollen, hehe =)  )

Fick två fina dagar, då vi kunde ligga nere vid poolen och steka.. och det får man vara nöjd med =)

     
(Jonas får agera modell på dom bilderna, för det är inte godkänt att visa kort på mig här)

Sedan blev det en tur upp till fäboden och lite bowling =)

    

  

     
(Alla har vi våran egen stil när vi kastar, hehe )

   

Slutresulutatet: Ja det gick bra för mig =)




Såhär ser det ut när man tittar ut från våran balkong, tyvärr var det inte så bra väder när bilderna togs.. Är mycket finare och bättre när det är fint väder.

  

Ja det var väl det... några bilder i alla fall för er enstaka som läser min blogg =) men jag är glad för att nån gör det i alla fall..
Annars så känner jag mig lite nere idag... vet egentligen inte varför.. känner mig liksom bara som "suck" vad allt känns tråkigt och jobbigt... eller inte jobbigt, men det känns jobbigt att göra nånting.. är mycket jag skulle behöva göra, men känner inte för att sätta igång o göra nått.. vill bara göra ingenting och tycka synd om mig själv.. Men vet inte varför...
Eller jag tror jag vet varför, men varför ska jag bry mig om det egentligen? Jag vet vilka mina sanna är... och dom andra, varför bry sig?
Men känns som man försöker och försöker, men aldrig går det...
Ska försöka ta mig i kragen nu och rycka upp mig lite... Börja med en promenad, musik i öronen och rensa tankarna lite.. Sen en dusch och kanske ner på stan? Har ju en del och ordna där nere...
Jag längtar till Stockholm nu! Ska bli roligt! =)

Sen så måste jag säga att jag saknar Sandra... Jag saknar dig Sandra! =) måste ses snart.. det är bara så! =)

Nej rycka upp sig var det ja! Har ju hela dagen att slå av för mig själv... T kommer sent ikväll..

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0