Aj aj...

Okej, jag är en mes.. men det gjorde ont att vaxa benen! låg där och bet ihop... men nu är det gjort =) men vet inte om jag skulle göra det igen.. hehe..
Annars har jag inte gjort nå speciellt idag, bara tagit det lugnt... Åkte ut till hedesunda med 12 bussen, var och fika hos farfar, var lite chaufför, sen vaxa benen och sen bara suttit och pratat med syster =) och det är väl det jag gör fortfarande.. fast hon sitter vid en dator och jag vid en.. :P

Imorn ska vi åka till Valbo och sen till stan och hämta min packning som jag lämnade kvar där idag.. Sen vet jag inte riktigt vad som händer, de visar sig...

Okej, jag kanske är en fjant... men jag längtar till söndag =)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0