Unga mödrar

Blev inge pulka åkning idag... Kände att orken inte riktigt fanns där efter solning och dusch... Så har bara suttit och gjort ingenting ungefär sen solningen..
Sitter och väntar på att Unga mödrar ska börja nu... Gillar att följa att tjejer i det programmet och jag måste erkänna att jag längtar tills man får sin egna lilla, har fått en sån stark längtan på senaste tiden... hehe.. Men inte än på ett tag, 2-3 år kanske :) När man har pluggat klart och fått en utbildning, helst ett jobb... och självklart har nån som man känner att allt stämmer med...
Svammel svammel :)

Ska väl kanske försöka få upp lite bilder här oxå, men bor ju inte hemma hos min dator den här veckan.. Så får bli sen när jag kommer hem till mig själv igen...
Hem? Jo det är väl fortfarande det i 3 månader... känns så konstigt... men blir bäst såhär...
Låt 3 månader gå nu... och ett sommarjobb dyker upp så jag kan börja starta om och starta på mitt nya... och försöka få det gamla att bli en stark vänskap... hoppas det bli så i alla fall...
Nej nu ska jag sluta tänka på det nu! Tänk framåt och inte bakåt!!

"Efter regn kommer solsken Josefine, jag lovar att det faktiskt gör det..."  tänker på dom orden som kom från en bra vän.. du är så söt julia :)

Nu börjar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0