Underbart väder!

Har nyss kommit hem från en timmes promenad i det fina vädret, vad väldigt skönt och solen som stekte mot ansiktet.. Får nästan lite vårkänslor.. Kan inte snön bara fortsätta smälta bort nu så våren får komma fram!
Men kan ju hoppas i alla fall.. Men inte för mycket för då blir man väl besviken.
Man får njuta riktigt mycket när såna här dagar kommer istället :)

Nu ska jag åka och sola, skönt! Och sen hjälpa mor min att handla.. Jag är snäll ja :)

Resten av eftermiddagen får vi se vad som händer... T kommer vid 6, halv 7 nån gång.. Så nånting får man väl försöka hitta på och roa sig med tills dess.. Kommer kännas lite konstigt att komma hem till mitt igen, men lite skönt oxå..
På söndag kommer det en tjej och ska titta på lägenheten.. hmm :S känns konstigt.. Det är ju min lägenhet!
Men men... jaja.. Thats life... bara att inse de...
Nej inge depp nu Josefine! Dags för solning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0