Natt prat...

Egentligen är jag rätt trött nu, men har inte haft nån lust att gå och lägga mig... Lägga sig i sängen=tankar... Och det är jobbigt, därför drar man ut på det så länge som möjligt.. Men snart ska jag försöka gå och lägga mig och säga åt mig själv att sova på en gång.. Hoppas det fungerar..

Nu är jag ledig från att åka till skolan (för ledig från skolan vill jag inte påstå att jag är) ända till onsdag.. Så skönt! Man får i alla fall sova på morgonen utan att någon klocka väcker en.. Det är lyx!

Imorn är det fredag...
Dagens inplanerade är en promenad och solning... Och senare på eftermiddagen kommer T och hämtar mig och jag åker hem till mitt egna hem igen.. Blandade känslor, men jag tror det kommer fungera bra..
Det är två helt olika saker verkligen att ha sitt eget och bo hemma... Friheten framförallt, så det ska bli lite skönt att få tillbaka den, men självklart kommer det samtidigt kännas annorlunda.. För det är ju inte som förr att bo där...
Men jag tror som sagt att det kommer fungerar bra och det känns bra att åka hem..

Ska försöka få upp lite bilder här i bloggen också under nästa vecka, lovar inget men ska göra ett försök :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0