Duktig!

Nu har jag precis kommit hem efter en långpromenad. Gick fram och hälsade på Ann på jobbet och ställde några frågor till vårat fältstudiearbete, så nu har jag varit duktig på min "lediga" dag, fast egentligen är det väl sånt här man ska göra på dessa dagar, men min disiciplin är väl inte direkt den bästa :P Men nu har jag som sagt gjort nånting och jag ska väl sammanställa svaren sen lite senare så jag har nått att komma med sen... Första gången jag gör nånting i tid :)
Gick till mammas jobb sen och tog bilen, vågade inte chansa och gå hem igen när jag kände av skavsår...

Om ungefär en halvtimme ska jag åka fram och hämta henne på jobbet och sen ska jag och syster och sola.. Ska bli så grymt skönt! även fast jag flagnar litegrann från förra solningen, men blev lite kall efter promenaden så därför ska det bli skönt att få lägga sig och värma upp sig lite..

Resten av dagen vet jag inte riktigt vad som händer... det visar sig,,, kanske blir lite pulka åkning... hehe :)
Synd bara att solen försvann bort... mycket mysigare när solen skiner...

Hoppas ni har en bra dag gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0