Dagen som varit...

Dagen blev bra ändå... Psykologin lektionen gick rätt fort, men när man tjugo över tolv fick reda på att läraren nästan hela lektionen stått och pratat om nått vi egentligen inte behöver lära oss blev man ju lite less...! Man tycker väl att lärare borde veta bättre än att stå och prata om helt fel saker... Så man kan säga att det var en helt onödig lektion och helt onödiga 5 sidor anteckningar.. suck.. men men... Jag har slutat blivit förvånad...

Resten av dagen spenderades på massa olika affärer, en trevlig tripp helt enkelt... men duktig som jag var köpte jag inte nånting alls :)

Nu är det kväll och kvällar känns ju sådär... men känns rätt bra ikväll ändå efter lite samtal som var gladare än igår...
Imorn blir det skola en sväng igen, vet inte hur länge... börjar 10 i alla fall...
Sen vet jag inte vad som händer faktiskt... det visar sig..
Ska nog ta och sova lite nu kanske...
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0