Nattsudd...

Sitter mest och bara väntar ut tiden nu... Har lovat att gå ner på stan och möta min syster efter krogen så hon slipper gå själv hit och snäll som man är gör man det... och syster ansvaret (som man har där inne i sig) säger att jag ska gå och möta henne för i den formen hon var när hon gick härifrån känns inte bra.. Kan bara hoppas hon blev lite piggare efter lite dans inne på krogen, hehe.. Men hon ringer (förhoppningsvis!) nån gång vid 2 sådär..
Måste ju erkänna att jag inte är sådär skit sugen att gå ut nu.. men men.. blir kallare och kallare ute..
Syster och hennes vänner gick härifrån vid 11 och sen dess har jag roat mig med att göra knäck och kola :) Andra satsen knäck och kola för i år, men finns ju nån här som älskar sånt ;) men nu är det klart, väntar på att kolan ska kallna bara nu..
Vilken fredag kväll, haha.. men min ekonomi och min ork säger att jag bara ska ta de lugnt i helgen och spara mig till juldagen :)
Imorn ska jag och syster till valbo och julshoppa lite... Fast blir inte sådär jätte mycke julshopping för min del, men för min "pigga" syster troligtvis :) Sen ska vi hem hit till mig och julpynta och sätta upp granen och klä den och lite sådär :) En julmys dag imorn... Får trycka i henne vatten och smörgås när hon kommer nu så hon kanske är någorlunda pigg imorn i alla fall..

Ja, det var väl de... Fick sms att min dator och klar för hämtning idag oxå! :) känns väldigt bra, så ska ta och hämta den imorn... Förhoppningsvis gick den på reklamationen annars får jag vänta till efter jul att hämta den, har inga pengar att betala nått nu...
Om ni undrar har Tommy lånat sin brors dator så de är den jag sitter vid nu :) men förhoppningsvis kan han få tillbaka sin dator nu snart igen..
Jag har inte fått reda på om de har kunnat spara min bilder och uppgifter så det blir som en klar överraskning imorn de..
Men men.. nu ska jag lägga ner kolan i burk och sen gå och ta bort smink och borsta tänder o sådär så jag bara kan gå och lägga mig sen när jag hämtat hit syster..

Godnatt!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0