Mellandagsrea...

Helt sjukt vad folk är som galna... Var till Valbo o lämnade in min dator igen idag och tänkte sen gå en sväng och kolla på rean... Men rätt fort kände jag hur irritationen började växa, blev varmare och varmare och en lätt panik känsla kom fram... Folk är som huliganer! trycker sig fram, trängs och t.o.m knuffar andra för att komma fram.. herregud säger jag bara..
Försökte andas och ta det lugnt... Blev lite shopping i alla fall.. Blev ett par skor, ett träningslinne och en svart bh för sammanlagt 264kr.. så det är jag nöjd med :)  Skulle ha kunnat visa om jag hade haft min dator, men eftersom jag sitter på Peters dator (Tommys bror) nu så vill jag inte hålla på och koppla in kamera och greja..
Gick bra att lämna in min dator.. han som tog emot den höll med mig om att de på verkstaden borde ha förstått att fläkten också skulle bytas och att det var den som hade gjort så att datorn krascha.. Han bad nästan om ursäkt för verkstaden.. hehe, jag är hård av mig! :P Sen skrev vi en felanmälan tillsammans så att jag fick den exakt som jag ville.. han läste t.o.m. igenom den en gång till innan jag gick så att det verkligen stod som jag ville.. haha.. Men klarar dom inte av att fixa min dator nu kommer jag bli så förbannad och då ska jag fan ha en ny dator!

Ikväll blir det en till kväll med mig själv, tvn, smågodis (istället för choklad idag) och one tree hill :) Underbar kväll!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0