Lucia :)

Har varit på lucia nu på kvällen, de var så duktig så :) lite stämning att få se ett lucia tåg i alla fall.. plus tankar tankar tankar... (suck?!) hehe..
Efter lucian har vi gjort marsipan nougat hjärtan.. blev goda, men räcker med en bit för det var väldigt sött :)
Annars har snön faktiskt legat kvar här idag och det har även snöat lite mer... Imorn bär det hemåt till staden Gävle igen, få se om de är snö även där.. man kan ju hoppas att det är lite i alla fall..
Snart är det bara en vecka kvar till julafton, är inte det lite sjukt? vart tar tiden vägen?? det var ju nyss sommar ju med alla händelser.. men det var 6månaders sen.. Vart har dom 6 månaderna tagit vägen? Jag känner att jag inte riktigt hänger med i tiden just nu, det går alldeles för fort...
I och för sig betyder ju det att det snart kommer vara sommar igen, hehe.. men jag vill inte ha sommar riktigt än...

Sandra! Juldagen = uppsala, utgång? Jag säger JA :)

Nu blir det lite tv innan nattning..

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0