Julmarknad...

Har varit på julmarknad på Åsudden idag, kallt och jäkligt, men ändå lite mys :) Vann tyvärr inget paket den här gången, som jag gjorde på förra julmarknaden jag var på... Men köpte en till tomte :) Så från att endast ha ägt 3 tomtar så har jag nu 8 tomtar sammanlagt, de börjar likna nått :) Får man några tomtar uppsatta i lägenheten, behövs ju inte så många i min lilla lya.. men tre kändes lite för lite när jag såg de.. men nu har jag köpt på mig 5 till så =)

Annars har jag varit duktig och pluggat nu när jag varit i Hedesunda, fått bort lite uppgifter.. eftersom jag inte har nån dator där hemma o kan skriva rent på..
Så nu har jag skrivit ut intervjuen som vi ska redovisa imorn, skrivit rent och skrivit ut mina 5 frågor till litteraturseminariumet på onsdag och gjort klar hela rapporten :) Känns väldigt bra att vara klar med rapporten kan jag säga, inlämningsdatum för den är 17dec.. så för en gångs skull är jag ute långt i förväg.. Kanske tack vare min dator som la av, hehe :) Den slutade på 1384st ord... och vi har fått order om att den ska vara mellan 1000-1500 ord, så 1384 blev precis där mittemellan... så det känner jag mig nöjd med :) men tror jag väntar till nästa helg att skicka in den, hehe..
Så det enda som är kvar att göra nu är instuderingsfrågorna och en slutuppgift på en kurs... Dom två uppgifterna ska vara inne 12 och 14jan, så har gott om tid till de.. så ska göra mitt bästa att bli klar med så mycke som möjligt före jul.. Har gjort 3 frågor av 10, så liten bit har jag kommit :)

Nu ska jag titta runt lite på olika sidor, innan jag ska åka hem till staden igen med 7 bussen...
Hoppas ni haft en bra och mysig andra advent allihopa! :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Em

yeah! jag har också gjort klart rapporten :D och hunnnit med 5-6 frågor :) plus att jag gjort fyra av sex frågor på min hemtenta i extrakursen.. puh! men skönt att vara ute i god tid för en gångs skull :D

2009-12-06 @ 18:40:56
URL: http://annaemelie.wordpress.com
Postat av: Caroline

Du är duktig du josefine! :) Eftersom du är då duktig så kan du väl göra mina två uppgifter i distanskursen också? ;)

2009-12-09 @ 21:11:55
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0