Julen 2009 :)

Då var denna julen över då.. det går för snabbt, känns nästan lite tråkigt, men men.. inget och göra åt..
Dagen före julafton var det uppsittarkvällen på bingolotto som gällde, jag fick bingo och vann 100kr! :) hehe.. var väl inte direkt de där miljonerna som jag hade hoppats på, men bättre än ingenting i alla fall :)
Julaftonen var riktigt mysig... Kalle Anka med glögg, julmat i massor och sen kom tomten :) jag hade varit snäll i år också som tur var.. Tomten kom med detta till mig:

- Vågtång
- Pengar till ett nytt träningskort
- 300kr presentkort på Kicks
- Receptbok (små kakor)
- Svart sport bh
- One tree hill säsong 6 (stort leende, hehe)
- Påladdning på mobilen
- Choklad

Tomten hade även lämnat lite julklappar hemma hos mig under granen och där under låg:
- Två badlakan
- Två handdukar
- En choklad ask
- Massa olika ljus (Får varje jul en låda med olika ljus, doftljus, vanliga ljus och ljus att ha som dekoration av tommys mamma, hehe)

Ja, det var väl de.. Men jag vet att tomten inte riktigt har gett mig alla klappar än ;) hihi

Juldagen var trevlig, men tyvärr spåra det litegrann... blev lite för mycket av det goda, hehe.. men men.. så kan det bli ibland... Men jag hade trevligt i alla fall :) Lite lätt ångest dagen efter, men det får man ta.. är självförvållat så..
Igår åkte jag, tommy, tova och syster ut till Hedesunda och hade "lilla" julafton.. eftersom tommy o tova inte var med oss ute i hedesunda på vanliga julafton.. Så tomten kom igen, fast nu bara med paket till Tova och Tommy.. Och så blev det lite julmat igen..

Jag har haft en jätte mysig jul helt enkelt.. önska det var jul fler gånger än en gång per år.. :)
Det finns lite bilder från julafton och juldagen... Ska försöka lägga upp nån nu under kvällen.. För imorn måste jag tyvärr lämna bort min dator igen :( bara hoppas det gör de det ska den här gången och att det går fort för dem..
Men som sagt, ska försöka bjuda på nån bild nu ikväll...
Annars ikväll blir jag, choklad, tvn och one tree hill för hela slanten :D

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0