Jag är glad, jag är nöjd :)

Resultatet blev exakt som jag ville.. Erik vann, precis som jag sagt hela tiden ;) men.. nu ska jag inte bara vara "älska erik" utan jag kan även säga att Calle är riktigt bra och att erik inte hade samma klös i låtarna han sjöng som han brukar.. nervositet? ja kanske.. Men Calle är också riktigt duktig och kommer absolut komma långt inom musiken även han :) men Erik glänste över Calle i vinnarlåten.. Helt underbar var han i den...
Han har alltid från första början varit en favorit hos mig och nu vann han så jag är nöjd :)
Går redan och nynnar på vinnarlåten, hehe :) samma som alltid, en låt som sätter sig på hjärnan på en gång.. men den var bra :) och kommer nog spelas i min mp3 ett tag..
Men det är lite sjukt hur inne man kan bli i ett program så man blir alldeles rörd och nästan gråter när personen i fråga som vinner blir så glad och alla andra är så glad och allt är bara så glatt.. det är underbart! :) hehe.. speciellt för en idol nörd som mig...
Men nu är det slut för i år.. man kan undra hur nästa säsong ska kunna slå denna.. men men...

Ska kolla runt lite nu och sen blir det sova.. ska prov sova den nya bäddsoffan som dom fått in i gästrummet här :) ge ett betyg på den... men den är ju lite bredare än sängen som stod här innan så blir ju lite lyxigare att sova nu.. hehe... jaja.. onödigt vetande...
Imorn blir det julmarknad, pepparkakshus bak (sen sviker syster mig! grrrr...) och jag får göra lite julgodis själv.. men men ska nog gå det oxå.. får ha magnus carlsson som sällskap.. haha...
Nej, nu svamlar jag bara... Godnatt!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0