Det närmar sig... :)

Inte långt alls kvar till julafton nu och egentligen tycker jag att du är rätt sjukt att det är julafton om 2 dagar, eller snart 1 dag.. Känns som det nyss var julafton ju! men jag gillar de :) Kommer nog aldrig riktigt växa upp när det gäller julafton faktiskt, men jag tycker det är så mysigt :)
Är i Hedesunda nu och blir kvar här till juldagen, då det blir hem till Gävle igen och fest :) men det är då..
Idag har jag hjälpt mamma med massa olika grejer för att hon inte ska stressa ihjäl sig, åkte buss fram och tillbaka till Gävle för att hämta ut ett paket från HM som kom idag och som jag var tvungen att ha eftersom det var julklappar med i det och sen nu på kvällen har det blivit lite kortspel och Fia med knuff :) Var jag, syster och Malin som spela fia med knuff och det spelet kan göra en så arg.. tyvärr kom jag sist.. men jag har funderat på det där och jag har kommit fram till att det var för att jag samarbetade med Malin där ett tag, annars hade jag vunnit! :P hehe..

Nu ska jag snart sova... Imorn är alltså dan före julafton.. imorn blir det först till att klä julgranen och julpynta lite o så :) sen blir det kanske lite pulkaåkning (?).. inte riktigt bestämt, får se.. men skulle ju vara lite kul :) måste hitta ett bra ställe att åka på bara här ute.. Sen på kvällen blir det uppsittarkvällen med bingolotto :) I min familj är det tradition varje år :) Alla syskonen och mamma och pappa.. alla har varsin lott och sitter och äter julgodis och vakar in julen, så mys så :) Jag hoppas på stor vinst... bara min lott som är köpt i Gävle.. dom andras är köpta här i Hedesunda och det måste ju betyda att jag har vinstlotten! :P

Nej nu ska jag nog ta och sova lite, varit tidiga mornar både idag och igår.. Så godnatt :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha det var väl ändå inte mitt fel att du förlora ;) Men eftersom du var så snäll mot mig så kanske du får extra många julklappar av tomten :D

2009-12-23 @ 12:55:41
Postat av: Caroline

Haha .. själv gick man och la sig 21.30, då jag var helt utmattad, och skulle upp kl 6 imorse och jobba :P

2009-12-23 @ 18:51:40
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0