Tagga, tagga, tagga... :)

Fredag idag och idag blir det fest! :) Jag är grymt taggad... blev förfest här istället, så fick bli till att städa nu på morgonen, måste ju ha rent när folk ska komma hit.. Sån är jag :) Men eftersom jag inte bor speciellt stort så går det rätt fort...
Hade precis fixat till mig lite och var på väg ner på systemet när jag kollar ut och vad ser jag? regn... varför precis när jag skulle gå? Tråkigt att det ska regna idag, man blir mer pepp när det är sol.. men men, man får låtsas:)
Har suttit och funderat på vad man ska ta och införtära i drick väg idag... känner att jag skulle vilja ha nått annorlunda, men vad är det egentligen? Goda drinkar skulle inte vara helt fel, men pengarna till det finns tyvärr inte riktigt.. kanske blir lite kir? får se får se.. :)
Syster kommer hit vid halv 5, då blir det mat och lite vin.. Sen fix och taggning :) Blir utgång ikväll...
Känner på mig att det kommer bli en bra kväll ikväll :)
Nej, får nog ta och trotsa regnet och gå ner på stan ändå...

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0