Sovdags...

Det är precis det de är nu... känns inte bra att gå och lägga sig såhär tidigt egentligen, är ju fortfarande ljust ute! men men, en natt kan man ju stå ut :P plus att mitt alarm står på 03:50.. usch.. det är inte mänskligt! hehe.. men gratis resa, ska inte gnälla =) Får sova i bilen och troligtvis kanske sova en stund när vi kommer fram till lägenheten, klockan är nog bara 6-halv 7 då så.. och stan öppnar ju inte förrän 10 ;)
Det ska bli såå mysigt att åka iväg :) Mamma, syster och jag är det om jag inte sagt det förr... Ha lite mor och dotter dagar =) Imorn blir det till att shoppa hela dagen lång och sen äta nånstans... På tisdag blir det först aquarium (undervatten akvarium museeum typ), sen gå och titta runt på skansen, äta nått och sen på kvällen blir det att gå på allsången =) Så ni som tittar imorn på allsången kan ju titta lite extra noga, man vet aldrig vem som kan dyka upp i rutan ;)
Sen på onsdag blir det att strosa runt i Gamla stan, kanske en liten till sväng på stan, äta nått och sen ta oss till station och åka med tåget som går 18:30 tillbaka till Gävle..
Är säker på att det kommer bli 3 härliga dagar! :)
Har kameran med såklart, så visar lite bilder sen när jag kommer hem igen! =)

Ha det så bra allihopa så hörs vi igen på onsdag! :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0