Söndag...

Hade satt alarmet på 8 imorse, för att vara kunna vara någorlunda trött ikväll vid sådär 10.. får se om det lyckas :)
Så gick upp och klädde på mig och gick ut och gick.. Blev lite mer än en timme idag, kom in nyss.. Skönt att gå på morgonen då inte folk har hunnit ut än och inte bilarna heller, kan man gå i raskt takt hela tiden utan att behöva sakta ner..
Ska ta en dusch nu och sen äta lite frukost och packa i ordning det sista.. Vid 12 kommer syster och Jens och hämtar mig, får skjuts ut till Hedesunda.. alltid bra och snällt :) skönt och slippa bussen..

Nu: Dusch... Sen: Frukost...

Ha en bra dag allihopa! :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Morgonpromenader är de bästa :) tyvärr har jag inte tagit mig i kragen och gett mig ut på någon ^^



Ha en fin dag :)

2009-08-02 @ 11:22:41
URL: http://annaemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0