Söndag

Då är man snart tillbaka till vardagen igen då... På tisdag börjas det igen, känns faktiskt lite skönt att få starta igång nu och komma in i vardagen igen och uppskatta när det blir helg... Har ju inte direkt världens jobbigaste schema första terminen :P men säkert desto mer hemstudier istället då... Men ska bli spännande att börja med två nya kurser, få se vad det är för nått :)
På tisdag när jag slutat ska jag träffa en tjej som ska köpa två böcker till av mig.. Så då har jag sålt 4 böcker hittills, bara hoppas dom andra också blir sålda när skolan nu börjar och dom ser vad dom behöver för böcker..

Annars har jag hunnit med att vara på Ikea idag, fick skjuts av Tommy och Tova dit så var där precis när dom öppna :) Och som alltid får jag ett enormt shopping behov när jag kommer in på Ikea, skulle kunna köpa hur mycket saker som helst.. Nästan tur att jag inte får pengar förrän imorn, annars hade det kanske gått illa, hehe..
Köpte ett täcke och två sov kuddar för 65 kr (tycker jag är väldigt bra pris, hehe).. Kanske inte den bästa kvaliteten på varken kuddarna eller täcket, men det duger bra som extra täcke och extra kuddar om fler än 2 ska sova här.. Nu har jag täcken för två personer.. hehe..
Annars har jag inte gjort nå mer, varit och handla lite.. ska göra räkgryta tills tommy kommer..
Inatt blir det fullt här hos mig, både tommy och syster ska sova här.. Rätt bra tajming att köpa ett extra täcke just idag då :)

Solen skiner, men jag känner inte för att gå ut och lägga mig och steka... Är nog rätt blött i gräset ändå eftersom det regna nästan hela dagen igår..
Idag är min sista svulla dag också... Imorn ska jag göra ett allvarligt försök till att bli nyttigare och börja träna.. Jag har ett mål, som jag har bestämt mig för att klara nu!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äh den var ju mest normal när den kom upp på datan än vad den andra va..

2009-08-23 @ 17:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0