Redovisning...

Ja då var det dags då att gå till skolan och redovisa det här j*vla arbetet... jag vill inte... vet knappt vad jag ska säga.. och såg att det är en person som skrivit om samma sak som mig och hon ska också redovisa idag.. kul att sitta och jämföra sig med henne då och tänk om hon redovisar före mig och säger allting som jag tänkte säga...??
åhhh jag hatar sånt här... speciellt med den här kursen när folk är så grymt seriösa..
Äh jag ställer mig där och säger det jag tänkte säga och sen om det går på 5 eller 10 min struntar jag i... då har jag gjort det i alla fall =)
Aja.. det hjälper inte hur mycket jag gnäller, om några minuter kommer jag ändå vara på väg till skolan.. och sen när jag väl är där så måste jag göra det.. jag kan inte komma undan det helt enkelt..

Sen kl 6 ska jag träffa en tjej uppe på Brynäs och köpa en bok av henne... känns jobbigt att gå så långt...

Gud vad jag gnälller!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0