Onsdag...

Idag har det varit ett riktigt fin dag, för en gångs skull.. känns som det var ett tag sen man såg solen nu...
Har gjort lite olika grejer idag.. Sålt böcker och skickat iväg böcker, har lagt ut min kurslitteratur på blocket och än så länge har jag fått två såld :)
Sen när jag kom hem, tog jag filt, korsord och bok med mig ner till parken här nedanför och låg där sen och stekte i solen några timmar, riktigt skönt kan jag säga :)
Annars har det inte hänt så mycket mer idag faktiskt...
Var i Valbo igår med syster.. hon shoppa loss och jag tittade på, hehe.. (så är det när csn aldrig kan betala ut pengarna).. men köpte ett par skort på H.M i alla fall och ett par shorts på rea till Tommy :) och den traditionella räkmackan :) men den var en trevlig dag :) Är ju lite roligt att leta kläder till andra ibland också faktiskt..
På fredag blir det fest och utgång med syster och några till, ska bli trevligt :)

För ett år sen, den här dagen, var jag vid högskolan nu på nollning.. Första dagen på högskolan.. Inte klokt vad fort det har gått! Nu är det några andra som är där på sin första dag och nollning.. Ett helt år har gått sen det var jag, bara hoppas det resterande 2,5åren går lika fort :) men det tror jag nog.. tiden nuförtiden har en tendens att gå sååå fort.. antingen är det för att man blir äldre eller så är det så att tiden har ökat takten nuförtin.. jag vet inte ja, men nått är det... Man hinner ju inte ens med ibland!

Jaja.. ska kanske se film eller nått nu, får se =)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: religionsdidaktik för konfirmandarbete ska jag läsa ^^ 15hp på två terminer, så jag hoppas palla med det ;)



oops, borde också göra ett ryck med mina böcker ;P kanske borde göra det idag tom..

2009-08-20 @ 16:15:33
URL: http://annaemelie.wordpresss.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0