Nu så...

Nu har bilderna kommit in på datorn och jag tänkte bjuda på några...

Börjar med att visa lite utsikt från stället vid bodde på och även den söta ingången :)

    





Skansendagen med lite djur och sånt och aquarium:

      

    



Skansen djur:)

   

 

Allsången:


Nej, det regnade verkligen inte, men ett väldigt bra solskydd :)

   


Synd att mamma misslyckades såå med bilden, men rätt nöjd ändå, hehe:)

   

   

 

Inköpen:

   


Sådär.. då har ni fått sett lite i alla fall =) Nu ska jag nog ta och krypa ner under täcket...
Imorn ska jag och T och lill T åka och kolla vad sommaryran är för nånting och troligtvis åka lite karusell :) efter det blir det nog till att åka och bada nånstans.. ska bli bra väder har jag hört så då blir det nog så :)

Godnatt!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0