Måndag

Ny vecka - nya tag... och jag är sååå på! :D Tycker att det är så underbart skönt att äntligen ha tagit tag i det här och börjat på allvar... Förut har det bara varit snack men ingen verkstad, men nu är det verkstad och så kommer det fortsätta vara :)
Tänker i fortsättningen skriva upp veckans träning.. bara för att jag själv ska ha koll på träningen.. Ska starta med det nästa söndag, när det gått en hel vecka..
Idag var det skola 13-16 (eller fick sluta 15:30).. så jag hann hem efteråt och byta om och ladda om litegrann..
Jag åt INTE före jag tränade... Fick lära mig efter min kommentar på facebook igår att det inte var tillåtet att äta före, hehe.. mycket viktigt :)
Blev ett medelpass på 60 min idag, på fjärran... MYCKET bra pass, väldigt nöjd med det passet så det ska jag nog bli stammis på, variation i övningarna så känslan att "nu dör jag" dök aldrig upp.. hehe.. nej men seriöst så kändes det jättebra idag :) svetten rann och pulsen var hög.. så som det ska vara :) Mycket bättre lokal där också såklart..
Annars har jag inte gjort nå mer speciellt idag.. Kom hem, duscha, åt mat.. och har sen bara suttit och slappat i soffan.. Läst Friskispressen=) gav en inspiration..  såg nå musli i den som verka intressant, låg fetthalt och sockerhalt.. lät bra.. Och visste ni hur mycket saker som händer i kroppan när man tränar? väldigt mycket saker och när man läser det ger det en ännu mera inspiration till träning..
Mycket tjat om träning nu... men det är just det som är mest aktuellt i mitt liv just nu och därför tänker jag fortsätta tjata om det om jag känner att jag vill de :)

Imorn har jag "fri från föreläsningar dag" (i dagligt tal "ledig dag", men man har ändå att göra, läsning, uppgifter m.m)..
Ska börja dagen med ett spinningpass 11:30.. Sen blir det till att komma igenom någon/några böcker.. helst några..
Nej nu ska jag titta på andra halvlek på Barcelona- Sporting Gijon =)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Em

angående statuskommentaren: det är viktigt, haha ;)



sv: jo, kände mig tillräckligt snygg för att bjuda på en ansiktsbild :P

2009-09-01 @ 12:12:24
URL: http://annaemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0