Lördag

Varit en rätt innehållsrik dag idag faktiskt.. Gick upp vid 8 imorse och åkte med Tommy ut till Valbo och Ikea.. Köpte en tavelram, badrumstång och en hängare som man hänger över dörren... Blev sen upphämtad av Tommy igen och så åkte vi och hämta min sängstomme.. Eller efter mycket arga läten och miner så kom vi därifrån med sängstommen... Mor och far följde med hem hit och hjälpte till att montera ihop den.. De hjälpte också till att skruva i hatthyllan ordentligt, satt upp hallampan och satt fast ett tittöga på min ytterdörr.. Så lite grejer blev gjorda :) Skönt att äntligen ha en sängstomme, ser dubbelt så fint ut här nu.. Nu är det bara att komma på hur jag vill ha på väggarna, jag har inga aningar alls.. men kommer väl på..
Är också väldigt skönt och lättande att ha ett titthål på dörren, hehe :) Slipper man vara nervös att vara själv nu när det plingar på dörren.. bara att kika i hålet och kolla om man vill öppna eller inte :)

Hann aldrig ner på gymet idag.. trodde de hade öppet längre än vad det hade, tiderna för hösten börjar ju inte förrän på måndag så det är fortfarande sommartid.. Men tog en promenad på 60min plus 100 situps och 50armhävningar när jag kom hem, de ni :)
Sen dukade jag och Tommy fram massa kräftor och räkor, som vi nu har suttit och smaskat i oss.. MYCKET gott :) och inte heller onyttigt..
Började kolla på en film nu, men Tommy är chaufför samtidigt nu ikväll.. så han åkte iväg nu nyss, få se när han kommer tillbaka så vi kan fortsätta kolla..
Är crusing här i Gävle just nu.. Hör hur bilarna åker där ute och "raggar" musiken som spelas.. hehe :)

Ska ta och titta runt lite nu på internet medan jag väntar på Tommy..

Hoppas ni har en bra kväll allihopa vad ni än gör! :)

Kram!


Kommentarer
Postat av: bror

det va jag som borra tittöga! :P

2009-08-29 @ 23:14:44
Postat av: Em

50 armhävningar ^^ nu blev jag imponerad ;)

2009-08-30 @ 10:53:39
URL: http://annaemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0