Klar! =)

Då var jag helt klar med hemtentan och arbetet som skulle göras nu på sommarkursen, skickade precis in allt nu! känns såå skönt ska ni veta! =) slipper jag sitta och tänka på det där och ha det i bakhuvudet att jag måste göra det... Så nu håller vi tummarna att jag får godkänt på det också.. skulle ju ljuga om jag sa att det här var det bästa jag har gjort nån gång :P kanske inte tagit det så allvarligt.. men ett godkänt måste man ju ha i alla fall.. men E räcker gott och väl för mig! såå snälla snälla snälla, ge mig ett E... Nu har jag bara den hemska redovisningen kvar.. suck.. men orkar inte tänka på det, vet ungefär vad jag kan säga och man får ju bara prata i max 10 minuter så..

Men nu kan jag åka till Stockholm och bara njuta.. och bara njuta också av det sista veckorna innan vanliga skolan börjar igen..

Så då var en punkt borta från min att göra lista idag.. nu till nästa: Stryka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0