Jag är igång...

Kosten är ändrad en aning, sötsaker borttagna (lördagar ett undantag) och träningen är igång.. Och jag älskar det! :)
Det har snart gått en vecka med de här ändringarna och när det gäller mat och sötsaker har jag känt mig allvarligt sjuk (riktigt läskigt), drömt om choklad, chips, godis, skällt ut Tommy ett antal gånger och varit nära till gråt hela tiden.. Men.. det börjar kännas bättre och bättre nu och det känns så bra.. Visst sötsuget finns där fortfarande, men är inte lika starkt jämt..
Måndag blev det promenad 60min + simning 2 km, i tisdag promenad 60min, onsdag tyvärr inget.. men igår (torsdag) köpte jag träningskort.. Så igår blev det cross+gym i 90min, riktigt härligt och roligt :)
Och nu är jag nyss hemkommen från gym ca45min + ett medelpass 60min.. Jag måste erkänna att jag var helt död efter passet, har nog aldrig svettas så mycket, men känslan nu efteråt är så skön :)
Nu jäklar ska jag klara av det här... Jag har satt upp ett delmål (24okt) och målet (24dec, julafton)... Vad mitt mål är håller jag för mig själv.. Men vikten är vägd och måtten är gjorda och de ska minskas såklart..  men med hur mycket håller jag för mig själv :)
Det känns väldigt bra i alla fall att äntligen ha det där kortet och få sätta igång och som jag ska sätta igång ;)

Sitter och äter lite lunch nu och ska sen göra mig lite klar och åka till Ikea.. Ska köpa ett tittöga först också ja...
Imorn ska jag köpa sängstomme till sängen, ska bli trevligt att få lite ordning där :)

Nej dags och göra sig klar nu så man kommer iväg nån gång..

Kram!

Kommentarer
Postat av: Em

yeah yeah yeah, jag klickade hem von Tetzchners bok på lycknis.se för 420kr, ny :) I like :) precis vad en fattig student behöver ^^ skönt med ditt nya liv :) jag blir lite inspirerad! Trevlig helg :)

2009-08-29 @ 09:35:07
URL: http://annaemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0