Home again =)

Då var man hemma hos sig själv igen då.. Har haft två bra dagar i Hedesunda =)
Jag är så glad att jag har fått träffa Maria, saknar henne nu :( skulle ju ha varit fler dagar...
Men nu lova vi varann att skärpa till oss på riktigt den här gången och börja höra och ses mer och jag SKA hålla min del av avtalet =)


                                          Söt gumman :)

Nu är man tillbaka i staden igen då och den där jäkla redovisningen börjar närma sig :S usch jag vill inte.. har min redovisning på onsdag.. försöker att inte tänka på det utan bara låta det hända... Vet ungefär vad jag ska säga.. men alla andra där är ju sååå seriösa och det är inte jag.. hehe..
Nu tänkte jag ta och kolla på en film innan det är läggdags =)

Ha en bra kväll!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0