Hemma igen =)

Då var man hemma igen efter 3 dagar i huvudstaden med mamma och syster... Bodde på söder och hade fått höra att det var 5min ner på stan därifrån... ja visst, 5 min blev 40-45min för oss.. hehe.. antingen gick vi en väldigt fel väg eller så mena personen som sa så att man skulle springa ner på stan.. Nått av dom tror jag på :)
I måndags blev det shopping hela dagen... kunde knappt gå när vi skulle gå hem.. hela kroppen värkte och tröttheten var enorm... Men några inköp blev det i alla fall =) Ett linne, bh, och två par skor.. bilder kommer =)

Tisdagen tog vi djurgårdsfärjan över till djurgården.. Där gick vi först på aquarium och sen gick vi in på Skansen.. Gick runt där inne ett tag och tittade på djuren... Otroligt varmt kan jag tala om.. Efter ett tag gav vi upp, mest p.g.a. att jag knappt kunde gå för att jag hade så ont i höften, har aldrig haft så ont förr... Så då gick vi och satte oss på en bänk vid allsången, kom rätt långt fram när vi var i sån bra tid.. På den där bänken satt vi sen från 14:00 till 21:30 :)... men pauser när man gick och fyllde på vatten och så.. Timmarna gick rätt fort ändå måste jag säga och det var lätt värt väntan :)
Allsångskvällen var jätterolig! :) och ful som man är gick jag fram till Anders Lundin och mamma fick knäppa ett kort på oss tillsammans, hehe :)
Men en jätte bra kväll helt enkelt! :)

Imorse vakna vi, gjorde oss klara, packa ihop alla saker, åt frukost... och sen gick vi till stationen och låste in väskorna i ett skåp där... Gick sen på stan ett litet tag till.. satt oss på en uteservering och åt glass och kollade på folk :)
Klockan rullade på och vi gick sen till station och åt och satt och kolla på lite folk där oxå... Halv 7 gick tåget tillbaka hem till Gävle.. Så vid 8 var jag här hemma igen!:)

Har inte orkat lagt in bilderna på datorn än.. ska göra det sen.. och då kommer det lite bilder! :)
Men jag har haft 3 jättebra dagar helt enkelt!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0